Blogartikelen — archief

  1. Lezen uit rebellie
  2. Maak lezen verplicht, interessant en leerzaam
  3. NSCCT en Diatoetsen
  4. De sociaal-emotionele voordelen van adaptiviteit
  5. Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 9
  6. Thuisonderwijs met Tekstenlab Engels
  7. Thuisonderwijs met Tekstenlab Engels
  8. Thuisonderwijs met Tekstenlab Engels
  9. Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 8
  10. Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 7
  11. Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 6
  12. Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 5
  13. Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 4
  14. Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 3.
  15. Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 2
  16. Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 1
  17. Verplichte eindtoets in het s(b)o: (g)een goed idee
  18. Leesvaardigheid gaat voor het leesplezier
  19. Boeiuh… inderdaad, daar gaat het om
  20. Moet je alles van waarde toetsen? Hoe uitgebreid moet een leerlingvolgsysteem zijn?
  21. Tekstenbanken, onmisbaar bij tekstonderwijs en close reading.
  22. De mensen achter Diaplus
  23. Leren zichtbaar maken met behulp van de Diatoetsen
  24. Ik wil niet naar de steunles!
  25. Groei zichtbaar maken
  26. Het vo van morgen
  27. Leesplezier op macroniveau
  28. Veilig toetsen
  29. Duale aanpak jonge anderstaligen
  30. De mensen achter de Diatoetsen
  31. Traditioneel of realistisch rekenen?
  32. Een nieuwe aanpak van leesvaardigheid
  33. Help een breuk?
  34. Saaie leesmethoden?
  35. De vermijdende lezer
  36. Slimme ICT ontlast leerkracht
  37. Leerlingen willen vooruitgang zien!
  38. Ervaringen uit Kortrijk
  39. De meting zelf brengt een proces op gang
  40. Formatief toetsen met Diatoetsen
  41. Stromen brugklasleerlingen in op het juiste niveau?
  42. Gepersonaliseerd leren
Actueel
Op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen op gebied van online toetsen.

Wil je ons volgen?